Features
Oproepen komen met of zonder instelbare vertraging binnen op zowel uw bureau- als mobiele telefoon.
Binnen komende gesprekken kunnen overgaan bij één of meerdere collega’s tegelijkertijd.
Schakel uw gesprekken eenvoudig door naar uw collega of mobiele telefoon wanneer u van uw plek bent.
Wanneer u inlogt op onze gebruikersomgeving ziet u direct welke collega’s aan- of afwezig zijn en telefonisch ingesprek zijn.
Op uw toestel kunt u zien of uw collega in gesprek is.
Elke gebruiker heeft toegang tot een voicemail account en kan dit indien gewenst per e-mail laten afleveren.
Wanneer u meer telefoon binnen krijgt dan uw receptie kan verwerken kunt u gebruik maken van een wachtrijen. U ziet het aantal wachtenden.
Bij meerdere afdelingen kan er gebruikgemaakt worden door een keuze menu zodat uw klant direct juist terecht komt en snel geholpen wordt.
Het centrale adresboek is beschikbaar op alle toestellen. Deze nummers worden ook weergegeven wanneer de contactpersoon u belt.
Bent u gewent verkorte kiesnummers te gebruiken dan kunt u deze mee nemen naar VoIPSpot
U heeft de mogelijkheid tot het meeluisteren of inbreken van gesprekken van collega’s voor b.v. trainingsdoeleinden.
Gesprekken van bepaalde gebruikers of wachtrijen kunnen opgenomen worden. Ook kan er gekozen worden om alle gesprekken te bewaren.
Uw mobiele telefoon wordt compleet onderdeel van de telefooncentrale.
Via de browser bedient u uw telefoon en ziet u wie er belt.
U heeft direct inzicht in uw gemaakte gesprekken. Wanneer deze in het adresboek voorkomen ziet u ook de namen.
Ook uw fax nummer kunt u gewoon mee nemen naar VoIPSpot. Uw faxen komen dan per e-mail binnen.
Met de mobiele app heeft u altijd toegang tot de meeste gebruikte functies van uw centrale zoals bijvoorbeeld het doorschakelen van uw gesprekken.
U bepaald zelf wanneer u bereikbaar bent met tijdschema’s. Aan de hand van de tijd kan er bepaald worden of de klant een keuze menu te horen krijgt of direct geholpen wordt.
Wanneer de beller in de wacht staat hoort deze wachtmuziek.
U klikt eenvoudig op een telefoon nummer in uw browser en uw telefoon belt het nummer automatisch. Dit werkt natuurlijk ook in uw web gebasseerde CRM programma.
U start eenvoudig vanaf een toestel een telefonische vergadering. Of u maakt een telefoonnummer beschikbaar waar u en uw vergaderpartners heen bellen voor een vergadering onderweg.